Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Обмін чи повернення товару належної якості провадиться за рахунок покупця.
Обмін чи повернення товару неналежної якості провадиться за рахунок продавця.
Повернення або обмін товару здійснюється компанією "Нова пошта" та "Укрпошта".
Щоб здійснити обмін або повернення, зв'яжіться з нами за вказаним номером телефону:
+380979233532